Administratie

 

RAADHUIS  wil zijn klanten een volledige service aanbieden. Onze ervaren administratieve medewerkers kunnen bij u ter plaatse of vanuit ons kantoor u de nodige administratieve ondersteuning leveren.

Waarom kiezen voor administratieve ondersteuning door RAADHUIS groep?
 

  • U hebt te weinig tijd om uw administratie te voeren
  • Er is een werkkracht ziek of in zwangerschapsverlof, iemand neemt tijdskrediet op, …
  • U hebt nog niet voldoende administratief werk voor een (extra) fulltime werknemer
  • U wenst permanente administratieve ondersteuning (onze dienstverlening wordt gegarandeerd en sluit afwezigheid door ziekte of verlof uit)
  • U hebt eenmalige opdrachten

RAADHUIS  Administratie is uw externe en virtuele assistent.

Welke taken kunnen wij voor u uitvoeren :
 

  • Volledige administratie
  • Controle aankoopfacturen
  • Opvolging betalingen leveranciers en klanten
  • Inbrengen en verwerken gegevens
  • Stockopnames en beheer
  • Bijhouden adressenbestand
  • Behandelen en opvolgen mailverkeer
  • Telefoonpermanentie
  • Klassement
  • Agendabeheer
  • Opmaak, versturen en opvolgen  mails
  • Opmaak presentaties
  • Organiseren vergaderingen, seminaries, …  (kan in onze eigen eventlocatie)
  • Opvragen en opvolgen van prijsoffertes
  • Opmaak, verzenden en opvolging van offertes, bestelbonnen, leveringsbonnen, facturen
  • Organisatie van uw kantoor en administratie